Сообщение об ошибке

Notice: Only variables should be passed by reference в функции eval() (строка 6 в файле /var/www/fastuser/data/www/infosec.com.ua/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).

Акція в метро від Приватбанку і MasterCard для киян і гостей столиці

Інноваційна технологія PayPass від MasterCard дозволяє оплачувати товари і послуги без контакту банківської карти з терміналом. Завдяки цій технології розраховуватися за покупки стало швидше і безпечніше. ПриватБанк намагається йти в ногу з часом і впроваджувати нові технології для зручності клієнтів. З недавнього часу власники банківських карт з технологією PayPass MasterCard можуть оплатити вартість проїзду в столичному метро одним дотиком. Щоб привернути увагу до нововведення, ПриватБанк спільно з MasterCard для киян і гостей міста проводить акцію.

Читайте також Як використовувати бонуси Приватбанку

Акція в метро від Приватбанку і MasterCard для киян і гостей столиці

Хто може стати учасником акції

Будь-який клієнт банку, що має картку або стікер Приватбанку з технологією PayPass, або будь-яка людина, яка вирішила отримати таку картку, може стати учасником акції. Всі власники карт діляться на дві категорії:

  • клієнти, які користуються карткою тривалий час;
  • клієнти, що відкрили карту в період з 26 червня 2015 року по 31 грудня 2015 року.

Акція діє з 01 липня 2015 року до 31 грудня 2015 року в метрополітені міста Київ. Умови акції для кожної групи клієнтів відрізняються.

Читайте також Як зняти (готівку) бонуси з карти Приватбанку?

Умови акції

Кожному власнику картки з технологією PayPass MasterCard, що відкрив карту до 26 червня 2015 року, ПриватБанк повертає вартість кожної десятої поїздки в столичному метрополітені, оплаченої у терміналах для банківських карт на турнікетах. Для власників карток, що належать до першої групи, зараховується оплата за проїзд в метро з будь-якої карти, зареєстрованої на одного клієнта. Вартість десятої поїздки не пізніше наступної доби повертається на рахунок карти, з якої була проведена остання оплата.

Вартість оформлення картки з технологією безконтактної оплати становить від 50 до 100 грн. в залежності від типу карти. В рамках акції ПриватБанк повертає учасникам другої групи гроші, витрачені на випуск карти, на бонусний рахунок цієї карти. Обов'язковою умовою для повернення заплаченої комісії є оплата семи поїздок в київському метрополітені протягом тридцяти днів з моменту оформлення та активації карти. В акції бере участь не унікальний клієнт, а кожна його карта, що відповідає умовам акції. Винагорода за участь в акції зараховується на бонусний рахунок картки протягом десяти днів з моменту оплати сьомої поїздки в метро.

Читайте також Як перевірити бонусний рахунок на карті Приватбанку

Як стати учасником акції

Акція в метро від Приватбанку і MasterCard для киян і гостей столиці

Для того щоб мати можливість оплачувати проїзд в метро за безконтактної технології та отримувати винагороду в акції, власникам карток з першої групи потрібно зареєструватися в якості учасника. Реєстрація та участь у акції – безкоштовні.

Зареєструватися в акції можна на офіційному сайті програми лояльності Приватбанку «Бонус Плюс» bonus.privatbank.ua або на офіційному сайті банку https://privatbank.ua/ru/akcija-dla-kijevlan-i-gostej-stolicy/. Після натискання кнопки «Зареєструватися» система перенаправляє клієнта на сайт Бонус Плюс, де потрібно підтвердити бажання взяти участь в акції та ввести свій номер телефону, до якого прив'язана карта з технологією MasterCard PayPass.

Читайте також Золота карта для виплат Приватбанку що це таке? Умови оформлення та обслуговування

Клієнтам Приватбанку, що належать до другої групи, немає необхідності реєструватися в акції. Для участі в акції їм достатньо відкрити одну з платних карт, що підтримують технологію MasterCard PayPass. Серед них іменна картка для виплат з фотографією власника, іменна картка універсальна з фото, карта World.

Винагороду на картку зараховується тільки тим клієнтам, які виконали всі умови акції. Організатори акції залишають за собою право вносити зміни в умови акції та повідомляти клієнтів про зміни на офіційному сайті банку.

Поделитесь материалом со своими друзьями: